[ENGLISH] Today I bought a new laptop. Let’s see if the
preferred supplier of the university (only one brand) manages to deliver it
within the 10 working days that they mention in their website. Speaking about
deliveries, we confirmed last week that whoever is delivering Australia Post
parcels to our address is not bothering to (A) even try a delivery, or, (B)
leave a collection card saying that they tried and we weren’t home. They used
to always do option B and that was annoying, mostly when sometimes I had been
working from home all day and no attempt to delivery had been made. Now it is
even more annoying as we need to keep track of any expected deliveries and go
to the Post Office to ask if they have them by any chance. They lookd at us oddly for starting but now they are used to it, after all we managed to receive 3 parcels this way during the last week! After complaining online
I have received an answer telling me that they were going to enquire about
it... one day later I have received a link to a satisfaction survey.... Now, I
don’t know if my problem has been solved, they told me that they were going to
check it out but they haven’t come back with any answers and they haven’t said
that they would. How satisfied should I be? More on deliveries... I am 36 weeks
pregnant... delivery is getting close!
P.S.: My mother just
posted a parcel with baby clothes that have been used by all the cousins
(including G); just good she is sending it to my work address, otherwise who
knows if we would get it!
[ESPAÑOL]
Hoy me he comprador un portátil nuevo. A ver si el único proveedor autorizado
por la universidad se las arregla para traerme el portátil dentro de los 10 días
laborables que anuncian en su página web. Hablando de traer y repartir, hemos
confirmado que los que traen y reparten paquetes postales a nuestra casa ya no
se molestan ni en dejar una tarjeta diciendo que intentaron repartir algo y no estábamos
en casa. Eso era lo que hacían antes, cuando mintiendo descaradamente decían que
lo habían intentado y no había nadie en casa (mentira, muchas veces yo estaba
trabajando en casa y los veía dejar la tarjeta en el buzón). Pues bien, ahora
ni eso, si esperamos algún paquete hay que estar atentos e ir a la oficina de
correos a preguntar si por casualidad les ha llegado algo. Al principio nos miraban raro, ahora ya se han acostumbrado, al fin y al cabo recibimos 3 paquetes de esta manera la semana pasada! Después de poner una
queja en la web me ha llegado un correo electrónico diciendo que lo sienten y
que van ver si lo arreglan. Al día siguiente me ha llegado otro correo con una
encuesta de satisfacción… me han respondido diciendo que iban a ver que podían hacer,
no me han dicho que ya estaba resuelto ni que me iban a contactar una vez que
lo resolviesen. Eso llega para estar satisfecho? Y más sobre traer, en este
caso traer al mundo… 36 semanas de embarazo… ya no queda casi nada!
P.S.:
Mi madre me acaba de enviar un paquete con ropita de bebé heredada de todos los
primos (incluido G); menos mal que la manda a mi trabajo porque si no igual no
la recibíamos!
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